...tovább szabadidős társaság...

4. Szeged-2.

1985 július eleje

Útvonal: Tolna - Fajsz - Kalocsa - Szelidi-tó - Kiskőrös - Soltvadkert - Kiskunhalas - Szeged - Kunfehértó - Jánoshalma - Hajós - Fajsz - Tolna

Úgy terveztük, hogy Gerjennél kelünk át a Dunán, de a faddi elágazó előtt Banán Szputnyik típusú versenybringájának szétesett a váltója. Gyors döntés: a fajszi kompot talán még elérjük. Dé Pityu kötélre vette a rozzant bringát és a komp előtt még sikerült úgy megszerelni, hogy Kalocsáig valahogy "elkerregett". Kalocsán beépítettek egy Jawa fogaskereket és már tekerhettünk is Szelidre.

Kiskőröst érintve kerekeztünk másnap Soltvadkertre, ahol Gillich Jani barátom szerzett bográcsot és egyebeket és főztünk egy jó paprikás krumplit.

Másnap megcéloztuk Szegedet és a Tisza-parti Sátortáborban ütöttünk tanyát. Dé Pityu, Pötyi és még néhányan halszerző körútra indultak és határozottan szép eredménnyel tértek haza. Már csak az edényeket kellett összeszedni az ott nyaralóktól, hogy egy jó szegedi halászlével csillapíthassun éhségünket. Mindenki nagyon segítőkész volt, nekünk drukkolt!

Két, vagy három éjszakát töltöttünk Szegeden, majd a hazafelé vezető szakaszon beiktattuk Kunfehértót.

Egy kellemes strandolást követően másnap elég szeles idő fogadott. Fajszon még - miközben a kompra vártunk - kugliztunk egy kicsit és estére értünk vissza Tolnára.